środa, 23 września 2015

Poddasze ; )

Po zakupie odpowiedniej ilości płyt OSB marki Kronopol o grubości 22 mm i wtachaniu na górę, nadszedł czas na ułożenie "podłogi". Celowo daję w cudzysłowiach słowo podłoga, ponieważ podłoga to to nie jest, ale jest to solidna baza do przyszłej właściwej płaszczyzny. Jak już uporałem się z rozłożeniem wszystkich płyt złapałem się za głowę ponieważ nic nie pasowało tak jak bym chciał. Na szczęscie dysponowałem taką maszyną co potrafi ciąć deski i inne drewnopodobne materiały. Po 2 dniach miałem wszystko docięte i podokręcane do legarów stropu. Zasosowałem 2 mm dylatacji między płytami OSB, a w niektórych miejscach nawet więcej :) Dzięki tej podłodze wreszcie można było przystąpić do dalszych prac związanych z budową ścianki kolankowej. Ponieważ jestem totalnym amatorem nie radzę naśladować moich rozwiązań :) Do przymocowania desek (drewno C24 świerk) do krokwi dachu użyłem najprostszych łączników metalowych dostępnych w każdym sklepie budowlanym. Doczołowo były przykręcone tak zwanym wkrętem konstrukcyjnym, który na raz wierci, frezuje i mocuje obie deski. Deski były docinane do kąta krokwi. Zdjęcia przedstawiają wszystko co chcę teraz pokazać : )

do następnego razu
Pan Piotr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz